Anální kolík Rock Swing s kroužky a dálkovým ovládáním

2 239

Je to opravdu slast, po které se uděláte jako nikdy! Úžasně drží varlata a masíruje análek v jakémkoliv programu.

Katalogové číslo: 10THVIBBK Kategorie:

Multifunkční pomůcka, Rock Swing s kroužkem a dálkovým ovládáním, je prostě nejlepší hračkou pro začínající dominanty i masochisty. Jedinečná kombinace erekčního kroužku, škrtidla na varlata a análního kolíku se ukázala jako neuvěřitelně účinná. Provedení ze silikonu se vydařilo, jeho hladkost vybízí k pohlazení a je iPorézní, což usnadňuje běžnou údržbu. S ohebným análním výběžkem se Rock Swinge snadno zavádí a i úplní začátečníci, se můžou doslova pohodlně probádat tajemstvími anální rozkoše. K tomu můžeš s Rock Swingu samozřejmě vibrovat v podobě deseti možností nastavení, díky dálkovému ovládání se z vás stává tajemný pán s nezdolnou dominantní energii. A k tomu všemu ještě můžete i spolu s Rock Swinge, s klidem požít i sprchu, vodní masáž, vířivku, vanu nebo bazének, díky jeho vodotěsnosti.

Rock Swing je skvělým způsobem, jak se dostat do masochistického i dominantního světa. Díky velké nabídce režimů, jsou nekonečné možnosti hrátek, ať už sám nebo s partnerem. Zajímavostí je, že produkt je ryze magneticky nabíjecí a tichý – takže ho můžeš otestovat i ve veřejnosti aniž by to vzbudilo podezření. Skvělé aktivity pro dva nebo jen jednoho.

Výhody

• Anální kolík Rock Swing s kroužkem a dálkovým ovládáním poskytuje intenzivní vibrace a ohebný výběžek pro masáž prostaty pro skvělou stimulaci.
  • Silikonový materiál produktu je hladký a nepoužívá se, což usnadňuje údržbu.